Gruppenpublikation: Zarządzanie i Marketing
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Bestandestyp:
- Verbindungen:
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2009-06-13
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Marketing personalny w zarządzaniu patologicznymi zachowaniami pracowników
Ersteller:Szostek, Dawid
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
System informacyjny controllingu marketingu i sprzedaży w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw
Ersteller:Wolak, Malwina
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Strojek-Filus, Marzena. Red.
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ersteller:Szczepańska, Katarzyna
Datum:2000
Typ:artykuł
Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Ersteller:Szrajnert Rafał
Datum:2022
Typ:artykuł
Początek XXI wieku w Europie Środkowej. (Wykład w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu)
Ersteller:Čarnogursky, Jan
Datum:2004
Typ:wykład
Socjolog w zakładzie pracy - nowe wyzwania i perspektywy : skrypt dla studentów zorientowanych na praktykę wykonywania zawodu w aspekcie wyzwań współczesnego marketingu i zarządzania personelem : wprowadzenie
Ersteller:Kamińska-Berezowska, Sławomira
Datum:2002
Typ:skrypt