- Rola i znaczenie relacji we współczesnym bibliotekarstwie
Details zum Objekt: Rola i znaczenie relacji we współczesnym bibliotekarstwie
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:1115
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2007-01-19
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 218
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Ersteller:Chlipała, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Ersteller:Janeczek, Urszula
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Ersteller:Wojcik, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Relationships of retail chains with customers – global approach
Ersteller:Bilińska-Reformat, Katarzyna; Dewalska-Opitek, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
Ersteller:Biesiada, Michał
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Ersteller:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.