- Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
Details zum Objekt: Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:112888
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-06
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 413
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Ersteller:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Zachowania prosumpcyjne polskich konsumentów na rynku kosmetycznym
Ersteller:Laskowska-Witek Justyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
Ersteller:Mitręga, Maciej
Datum:2015
Typ:czasopismo
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
Ersteller:Mitręga, Maciej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Eksploracja motywów związanych z partycypacją w konsumpcji kolaboratywnej
Ersteller:Małecka, Agnieszka; Mitręga, Maciej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Czynniki warunkujące zarządzanie relacjami z klientami: studium przypadku placówki medycznej X
Ersteller:Chęcińska, Martyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Zarządzanie reklamacjami na rynku usług turystycznych z perspektywy kompetencji personelu biur podróży
Ersteller:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.