- Humanistyczne aspekty wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania
Details zum Objekt: Humanistyczne aspekty wdrażania zintegrowanych systemów zarządzania
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:10640
- Verbindungen: ; ; ;
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2008-12-30
- Zuletzt geändert am: 2016-08-04
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 2893
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Nagie przedsiębiorstwa. O narcyzmie organizacyjnym
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Lipka, Anna. Red.; Karczewska, Monika. Red.
Współczesne tendencje zarządzania organizacjami poprzez innowacje
Ersteller:Pomykalski, Andrzej; Blażlak, Robert
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Odporność organizacyjna przedsiębiorstw rodzinnych
Ersteller:Ingram, Tomasz
Datum:2023
Typ:monografia
Zarządzanie wiedzą a innowacyjność organizacji sieciowych w świetle wyników badań
Ersteller:Sopińska, Agnieszka
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Organizacyjno-prawne problemy działalności TOPR i HZS. Analiza komparatywna
Ersteller:Chrabańska-Czerwińska, Alicja
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Czernek-Marszałek, Katarzyna. Red.
Nauki o zarządzaniu - u początków i współcześnie
Typ:czasopismo
Beitragende:Czech, Alojzy. Red.
System zarządzania ryzykiem jako źródło wiedzy o zagrożeniach w organizacjach publicznych w Polsce
Ersteller:Tworek, Piotr
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Założenia zintegrowanego systemu informatycznego w obszarze zarządzania kompetencjami w organizacjach
Ersteller:Głowicki, Piotr
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kotlorz, Dorota. Red.; Tworek, Piotr. Red.