- Zarządzanie dynamiczne procesami biznesowymi – wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku
Object's details: Zarządzanie dynamiczne procesami biznesowymi – wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject:
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:295163
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-11-15
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 86
- You could also download the object's description in these formats:
- Historical Text Recognition:
See also
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Rezerwy dynamiczne jako szczególne narzędzie zarządzania ryzykiem kredytowym
Creator:Olszak, Małgorzata
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Harasim, Janina. Red.; Frączek, Bożena. Red.
Zaangażowanie organizacyjne jako determinanta wzrostu efektywności zespołów pracowniczych
Creator:Steinerowska, Sylwia
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Gruszczyńska-Malec, Grażyna. Red.
Bariery zaangażowania organizacyjnego pracowników ochrony zdrowia w ocenie kadry kierowniczej
Creator:Moczydłowska, Joanna M.
Date:2016
Type:artykuł
Innovative Behavior and Psychological Capital: Does Positivity Make any Difference?
Creator:Sameer, Yomna M.
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zaangażowanie środowiska internetowego a budowanie relacji z klientem
Creator:Krawiec, Wioletta
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
Creator:Kucia, Michał
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.